19 apr. 2009

Söndag

Jag saknar min familj...

På tisdag ska jag och Kathleen åka till Göteborg för Kathleen ska handla och träffa Julia, sen ska vi ta en kaffe hos min syster yster.

Jag har SÅDAN ångest! Jag är nervös för tåget, för allt folk och för att träffa Julia. Jag ska trycka i mig Stesolid och Zopiklon annars kommer jag inte klara det.
Dessutom ska vi vara borta hela dagen så hur ska jag göra med maten? Jag vill inte äta något skräp där.
Jag får fixa detta på något sätt. . .

I morgon ska jag hämta medicin igen. Urk orka träffa sköterskan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

e inte julia ihop me bernys ex?

Josefin sa...

Hej. Jag satt bara och surfade runt extremt på måfå, och hamnade här. Jag har läst en hel del av dina inlägg, jag vill också gå ner mycket i vikt, och jag tror att jag förstår all din annan ångest också. Jag kan ju inte säga säkert att jag gör det då det är individuellt, men... jag känner med dig.
Jag kommer följa din blogg ett tag, kanske kommentera lite, hoppas du inte känner dig alltför obekväm när någon vilt främmande människa gör det.
Jag tror inte att ångesten sitter i vikten, men det hör nog säkert ihop, så jag hoppas du får rätt hjälp och får ett liv som du tycker är värt att leva.