11 feb. 2009

Lpt

Den 26 Januari tog jag en överdos. Sen dess har jag varit på avdelning 55 på Näl med LPT alltså tvångsvård. Fick inte gå ut på en vecka. Men nu Får jag gå ut själv. Jag har fortfarande LPT och är fortfarande inlagd.

Men jag har sovit hemma i natt. Jag ska sova hemma i två nätter plus helgen går det bra så kanske jag skrivs ut nästa vecka och då skrivs LPT av.

Sen ska jag vägas en gång i veckan och ta blodprover i öpv. Får inte gå under BMI 19. Så jag får fortfarande gå ner ca 4-5 kilo :D men om jag håller mig stabil i en månad eller så , så slutar dom säkert väga mig. Om jag känner dom rätt.

Jag måste ta reda på vad jag hamnade eftersom jag inte minns ett skit efter ambulans männen kom.
Vad hände?

Jag frågade överläkaren på avdelningen men han sa bara att det var en allvarlig förgiftning och att jag kunde ha dött och sånt.

Men jag vill veta vart jag hamnade och vad som gjorde med mig.

Tack Kathleen för att du ringde ambulans! Jag har ju insett att jag egentligen inte vill dö.
Tack för att du ringt varje dag!
Tack för att du ställt upp så.
Tack för att du är sån underbar vän och förlåt mig för att jag gjorde så mot dig.
Förlåt för att jag lämnade dig.
Jag saknar dig fruktansvärt mycket<3>
Jag älskar dig och ska aldrig såra sig igen!

Jag säger förlåt till mina min familj och mina vänner som tror jag vill lämna dom.
Det vill jag inte, jag vill leva.

Jag ska kämpa för att aldrig göra om detta!

5 kommentarer:

Simone sa...

<3!!!

Åsa sa...

Är glad att du klarade dig.
Du verkar vara en så go och mysig tjej.

kramar, Åsa

Demonic sa...

Jag blev orolig för dig. Du hade inte skrivit på jättelänge.

Skönt att det gick bra.

Kram

Anonym sa...

Det är så skönt att du klararde dig fina du!!
Ge inte upp!
*kramar om*

Anonym sa...

vad hemskt, usch gör inte sånt nåt mer.