13 feb. 2009

Helg

Hemma över helgen! WIIE Till måndag! Jag sov hemma till idag med och åkte bara till avdelningen för att prata med överläkaren. Hon trodde jag skulle bli utskriven på måndag! YAAY!

Dom tog blod av mig med för att se om Kaliumet blivit bra än, får höra på måndag hur resultatet löd.

Sov hos Kathleen i natt, min Kathleen som blivit så ytte pytteliten medans jag varit borta :/
Men lika underbar som alltid <3

Halv fem ska jag till Sportlife och överlåta mitt kort till en kille, Kathleen ska förlja med som stöd ^^ Tack hehe

3 kommentarer:

Demonic sa...

Vad skönt att du skall bli utskriven snart.
Men då måste du ta hand om dig.

Kram

Unknown sa...

vadå pytteliten? haha nääää puss

Anonym sa...

Vad skönt att du snart får komma hem fina du!

Var rädd om dig!

*kramar om*