21 nov. 2008

vård

Japp mitt inlägg som var meningen att skapa debatt och att provocerade funkade! Wohow!
Jag kanske skulle bli politiker?
Jaja, ni kanske ville veta hur det gick på läkar samtalet? Ni anonyma?
Jo såhär var det :
Jag blir alltså inlaggd på avdelning 57 på måndag som är en öppen avdelning men som stänger under helgerna. På helgerna har jag två val, antingen vara hos min äldsta storasyster eller vara på en annan avdelning.
Detta räknar dom ska pågå i två veckors tid, tills jag fått boendestöd som kan komma hem till mig och se till att jag äter ordentligt med mat så att jag inte är svältpåverkad och kan genomgå min behandling.
OM jag inte går med på detta så sätter dom LPT alltså tvångsvård på mig. Det vill jag inte ha så jag har gått med på detta.
Så jag lägger in mig frivilligt under tvång.
Detta känns naturligvis för jävligt. Ingen människa vill väl göra någonting under tvång?
Det finns väldigt mycket mer att berätta om detta , tex varför min syster är inblandad men jag orkar inte skriva detta nu. Jag ville bara informera er anonyma så ni vet ifall jag inte skriver på ett tag så ni kanske bör leta reda på en annan blogg som är lika patetisk som min.
Saknar dig Kathleen
Jag ÄLSKAR dig så mycket så du kan inte förstå<3

4 kommentarer:

Simone sa...

Lycka till. Du klarar det, och är alltid i våra tankar.

<3

Unknown sa...

Jag saknar dig <3 KRAM

Anonym sa...

du ÄR verkligen patetisk! Du vill för fan bara ha uppmärksamhet. usch, jäkla bortskämda svenska flicka.

Anonym sa...

jag är rädd för sådana som du. det är typiskt sådana människor som ger sig på andra, oskylidiga ute på stan. spärra in dig, du borde inte få vara ute i samhället. för andras säkerhet!