17 sep. 2008

Ångest

Jag mår verkligen skit nu. VERKLIGEN skit.
intox skära är det som snurrar i huvudet.

Jag vet inte vad jag ska göra av mig själv eller min kompis. Jag är så jävla orolig , det är ingen bra kombination när jag mår skit själv. Men jag är glad att hon litar på mig och kan prata med mig.

Jag borde ringa mobila, det skriver jag jämt. Men jag KAN INTE! och va fan ska jag säga? Hej det är Lina jag mår skit. Varför säger dom? För att allt är skit, ja vet inte hur jag ska beskriva..

Jag hatar det här jag hatar hatar hatar detta. Varenda jääävla kväll och även på dagarna men värst på kvällarna..

Får prata med Johanna imorn, om ja pallar.
Fan hur ska jag kunna åka till Turkiet om jag mår såhär? Helvete

Åh jag vill skära, jag vill så gärna skära.. eller ja vill ju inte men faan vilken bra ångestlindig det är. .. för stunden iofs.. men ändå

1 kommentar:

Simone sa...

ring dem! det skadar ju inte. det är bättre det än att du skadar dig själv.

önskar jag kunde göra något för dig. men du vet var jag finns, och du har mitt nummer. det finns inga tider du inte får ringa, jag vill alltid prata med dig.