9 sep. 2008

läkar samtal

Vägde ett kilo mindre sen den 5 sep. Har inte ätit något än idag, men jag ska göra det sen. Var inte på dagsjukvården idag, vet inte om jag ska dit i morgon heller. Vi får se.

Förlåt alla mina vänner som mår kasst av att läsa om mitt mående, men ett tips. Läs inte. Läs det inte om ni själva mår dåligt av det för det vill jag inte!

Dålig dag. Idag igen. Jag sov till tolv, vägrade gå upp. Ville inte vakna.
Sen har jag städat lite. Varit ute på maxi med Malin. Köpte youghurt och spenat. Larmet gick på mig hundra miljader ggr, men det va typ tröjan eller nått. Skämmigt iaf.


Läkaren ringde nyss.

Hon skulle skriva ett nytt läkarutlåtande till försäkringskassan. GÖR DET ORDENTLIGT NU!
Hon skulle skicka sjukskrivnings papper som jag kan ge till soc.

Jag ville att hon skulle sätta in två propavan och en till zopiklon i apodosen men jag får bara två propavan att börja med. Sen ville jag att hon skulle byta ut lamotriginet mot topimax och det skulle hon.

Jag ville hämta mediciner en gång i veckan istället för två men det tyckte hon vi skulle vänta med. Jaja.

Nathalie<3

Inga kommentarer: