3 aug. 2008

Helg



85,5 väger jag idag

Hela helgen har jag varit hos Kathleen, det har varit jätte skoj och så härligt att inte vara ensam.
Jag bara väntar på att hon ska tröttna på mig och vilja ta en paus precis som alla andra.

Mamma och Pappa kom och lämnade en cykel och katterna. Sen körde dom mig och Kathleen till willys så vi kunde handla.
Köpte massa bra saker.
Ett lock powerking light. Endast tio kalorier i en sådan.

Jag gjorde lax med pasta och spenat idag det blev 552,4 kalorier. Nästa gång ska jag inte ta så mycket pasta blev skit mätt.
Min mage är som en ballong nu ju.

Jag har städat hela lägenheten med, det behövdes kan jag ju säga.

Mitt sår på handen vill inte läka. Jag förstår inte. Jag har alltid haft bra läke kött men tydligen inte nu.

Nu sitter jag och dricker kaffe och röker. Jag har lagt ut en massa bilder på bdb http://tobadforyou.bilddagboken.se

Jag undrar hur det ska bli att sova ensam i natt. Jag hoppas det går bra. Jag får gosa med katterna. Dom är sex veckor nu och jätte busiga.

I morgon ska jag cykla till dagsjukvården :D Jag har inte cyklat på flera år, jag kanske trillar av :P

Inga kommentarer: