21 aug. 2008

Dsv

78,7 vägde jag på kathleens våg idag. Men jag väger alltid mindre på hennes våg än på min egna så vi får la se. Blev runt 300 kalorier igår.
Får se vad det blir idag.

Sov hos Kathleen i natt. Vi sov i samma säng för första gången. Jag var nervös är ju lite nojjig med sånt. Men det gick bra. Jag sov SKIT bra! Vakna bara en gång av att min Mp3 var i vägen.
Varför sover jag alltid bättre hos henne? Hon får mig att känna mig trygg så det är väl därför. Hos henne kan jag verkligen vara mig själv.

Jag är på dagsjukvården nu. Tråkigt som vanligt. Alla spelar kort eller kollar på OS inte en enda personal som kan sitta med mig och prata inte nej nej. Skit i mig bara.

Ska hämta mediciner sen. Jag ska prata med Agneta om en massa saker. Frågade om Johanna min kp kan vara med hoppas hon kan det. Dom ska minsann få höra.

klockan elva ska jag träffa min andra Kp, min kp genom soc Malin. hopn vill prata.. blä jag vill inte prata.. undra vad vi ska göra. Kanske fika eller nått. Men då ska jag inte äta nått. Nope.

Sen ska jag träffa psykologen susanne igen kl kvart i två. Blä. Hon har haft semester oså så jag har inte träffat henne på ett tag. Vill inte göra det heller men alla tycker ju att jag ska göra det så.

Sen ska jag hem till Kathleen igen , ska vara med när någon ska se hennes lägenhet. Japp.
Sen får vi la se vad som händer. Känner inget särsklit idag. Känner mig varken dålig eller bra. Kommer säkert må skit efter samtalet med agneta kärring och susanne. Men men kathleen får mig säkert på humör igen.- Hon är så go :)

Aja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så jag får väl avsluta.

Over and out / Lina

Inga kommentarer: