30 mars 2011

Buss

För jag blir helt galet förbannad på västtrafik. Jag HAAAAATAR dom.
Sitter på bussen till syster från stan.
Jag är super kass på att uppdatera jag vet.
Har iaf inte tränat på några dagar då jag blivit förkyld igen. Suck

Fick ett major bakslag förra veckan som slutade i sjukan från tisdag kväll till torsdag förmiddag. Men det är bara att resa sig igen.
Läkarsamtal på fredag och ska väl trappa ner yttligare på tramadolen, den förstör så jävla mycket.

Har skickat remiss till Balder med. Dom hjälper till att komma ut i livet med skola, praktik och jobb.
Så jag väntar på ett första möte med dom och disskutera läget. Som jag känner nu vill jag nig prova med praktik någonstans i närheten. Kanske gymet?

Well well nu ska jag gå och pussa på min lilla Maja!

Kärlek från en västtrafik bitter Lina

Inga kommentarer: