9 nov. 2010

Walk of shame

I morgon ska jag till Öpv. Jag gick aldrig på läkarsamtalet så jag får se vad hon säger imorn. Jag vågade inte gå helt enkelt. Jag var / är för feg.

Systrarna ska följa mig dit imorn så att jag verkligen kommer iväg. När blev allt så svårt? Även de enklaste små saker är nu nästan omöjliga att genomföra.

Well well blir att sova hemma resten av veckan från imorn. Kanske ska på simone och louises inflyttningsfest i halmstad på lördag men jag får se hur saker och ting utvecklar sig först.

Ligger i sängen nu , ska strax sova. Nu kom M också.

Over and out/

2 kommentarer:

Demonic sa...

Men det är samma för mig. Bara att gå till Statoil 200 meter bort är ett helvete. <3

Lina sa...

Samma här! Jag har hemköp mitt emot mitt hus och ändå kan det ta flera timmar innan jag kommer iväg. Helt sjukt ju. Hoppas du är ok. Kram!