7 sep. 2010

Tisdag

Dagen började med en tur till Finngösa. Prat, kaffe och en promenad innan syster kom och hämtade mig.
Lunch med systrarna och sedan hem.

Påbörjade min storstädning, skönt.
Bror ringer och frågar om jag vill ta en paus. SJÄLVKLART!
Suhi till middag då med bror och Simone. Sen en tur till Triumph glass, jisses vilken mättnad!

En sväng till Allum. Inköpte en stång till gadroben, som visade sig vara för kort. Typiskt.
Men bror måste ändå skruva och ha sig lite innan jag kan hänga upp kläder.

Nu experimenterar jag lite med att stryka en tröja utan strykjärn. Får se hur detta går.

Running away from my feelings


Bye

3 kommentarer:

Anonym sa...

Läste en kommentar på Kathleens blogg du hade skrivit, och jag måste säga att du är otroligt duktig och kämpar på bra! :) JAg var en av de anonyma som skrev om psykvården och att man riskerar att få en identiet i det. Så du vet. Men du är skitduktig! Om man jämför med för något år sedan.

Lina sa...

Tack du, men nu känns det som du gör mig bättre än vad jag är. Jag är fortfarande i psykvården och ibland ser jag det som min identitet fast jag inte vill.
Jag självskadar inte längre ( eller vart fall inte på länge) Men det är svårare nu än någonsin. Jag trampar på samma ställe och kommer ingen vart.
Konstigt nog kändes det enklare att ta överdoser och skära, åka in och ut på psyk.

Jag hoppas att jag kan komma ur detta och jag tror i ljusa stunder att jag har bra möjligheter till det, men det lär ta ett tag..

Anonym sa...

Jag är i en liknande situation själv om jag ska vara ärlig. Jag har aldrig direkt haft en djupt satt identitet inom psykvården men jag är just nu i ett mellanläge som är -som du beskriver- väldigt svårt! Men du är ändå duktig! Så du vet.