6 juli 2010

Känslor

Står och trampar på samma ställe . Kommer varken framåt eller bakåt.

Har mer ångest nu än innan. Eller en annan slags ångest kanske jag ska säga.
Det är skit jobbigt och jag vet inte vad jag ska göra.
Jag kan lägga in mig, men jag har aldrig varit inlagd här. På Näl kan jag ju avd, jag vet vilka personal det är osv.
Allt som är nytt är skrämmande.

Jag skär inte, tar inga överdoser och det är ju bra samtidigt som det känns som att jag inte får ur mig ångesten ordentligt. Hetsäter gör jag fortfarande, men även där har känslorna förändrats.

Det är svårt att förklara.
Jag fungerar nästan. Jag går upp på morgonen, går till Finngösa och jag umgås med min familj.
Men JAG funkar inte, även om det inte syns eftersom jag inte skär osv.


Tankarna går på högvarv, och det är delvis återkommande tankar men också mycket nya saker .

Det är svårt. Så jävla svårt.

Inga kommentarer: