24 juli 2010

Har varit inlagd en vecka. På Möldal. Första gången jag är inlagd här.
Jag har inte velat skriva något eller berätta för så många. Skäms.
Jag har inte gjort något destruktivt eller så. Bara bröt ihop lite.

I torsdags ville jag skriva ut mig, men dom ville inte det för dom har satt in en ny medicin och jag har inte heller pratat med någon där om hur jag mår så dom vill ha lite koll. Men jag fick åka hem och ska tillbaka imorn och sedan prata med läkarn på måndag.

Jag skäms över detta faktum att jag behövt bli inlagd igen. Konstigt. Jag har aldrig skämts innan, aldrig över mina ärr , överdoser osv.

Men nu, nu skäms jag. Har inte velat skriva något här i bloggen heller, men gör det nu ändå.

Gillar de på Mölndal. De är bättre än Näl. De har sina brister såklart. Men mycket bättre än Näl iaf.

Nu ska jag duscha .

6 kommentarer:

Anonym sa...

trodde att de hade lagt ner mölndal och att det bara fanns östras kvar i gbg... hm måste missuppfattat detta. Krya på dej

Lina sa...

Det är psykakuten du tänker på tror jag för den finns bara på östra nu..

LillaMy sa...

Skäms inte för att du blivit inlagd igen. Det kommer dippar ibland, och då är det bra att hjälpen finns och att du vågar ta emot den. Hoppas du mår lite bättre snart. När man läser din blogg så får man ändå den känslan att du kommit en bra bit på väg i ditt tillfrisknande och du vill och att du ser framåt. Heja dig. / My!

Anna Teresa sa...

Tycker som My här.Inte skämmas.Livet går upp o ner.Så är det ju! kram.Hoppas du snart mår bättre...

Demonic sa...

Allt är bättre än NÄL. :(

Another Sad Girl sa...

Hej Lina,

Jag har följt din blogg ett tag nu och tänkte att det nu var dax att ge mig själv till känna! Tintin heter jag, har också en blogg (en dold men som du kan få tillgång till om du vill?) Anledningen till att jag lämnar en kommentar till just detta inlägget är för att du skrev om Mölndal och Näl, och jag har precis kommit ut från psyk på Näl efter 5 mån.... Innan dess har jag varit inlagd säkert 8 ggr på Mölndal.

Hör gärna av dig om du vill snacka!

Kram,
Tintin

tintin.oskarsson@gmail.com