23 juni 2010

Psykologsamtal

Ska till psykologen snart.
Jag skakar, nervös. Det är fruktansvärt att gå dit.

Jag har två saker att ta upp med henne , jag hoppas det går bra.
Undrar vad hon kommer ta upp idag. Blir det ett helt samtal med "jag vet inte" eller " jag minns inte" igen?
Jag har kommit på att jag inte har minne som en normal människa.
Jag minns väldigt lite från när jag var liten. Då snackar vi upp till 10 års åldern. Jag förstår att jag har förträngt mycket och effektivt som de säger, men jag minns ju så lite även bra saker?
Trodde jag bara förträngt de dåliga, men har insett att jag förträngt större delen av min barndom.

Jag undrar när dessa minnen kommer att komma tillbaka och hur det blir när dom gör det.

Aja.. Nu ska jag leta upp en tröja att ta på mig

Inga kommentarer: