11 juni 2010

Fuck it

På finngösa..
jag har overklighetskänslor som fan..
Likgiltig..

Ångest som fan igår när jag skulle sova.. det kröp i kroppen på mig. jag ville skära.. låg i sängen och fantiserade om hur jag skar . Tog en stesolid och tillslut somnade jag.

Då drömmer jag en mardröm om att jag är inne med LPT.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Har ingen Agneta att ringa.
Katarina jobbar inte idag och de andra är upptagna..

och vad ska jag säga liksom? Duuu jag har overklighetskänslor. Jag vill skada mig själv och jag vill försvinna. Jag orkar inte mer.

Ne.

Åh! Jag blir så trött på detta..
Jag känner mig så förbannat ensam nu den senaste veckan.. har isolerat mig från familjen med.. dumt..

aja vad mer ska jag skriva.. inget.
hejdå

4 kommentarer:

Becky sa...

Vet hur jobbigt det e med overklighetskänslor - det suger... Måste få säga vilken grymt snygg design du har på bloggen nu? Har du fixat d själv eller fått hjälp??

Känns löjligt kanske men jag säger ändå KÄMPA PÅ! Även fast jag vet hur jävligt det e när man mår piss...

KRAM

Lina sa...

Jo det är ju så ibland..

Det är nya mallar som har kommit såg jag idag när jag skrev så det va skit enkelt :D bara en ny mall oså lite nmya färger så vipps så var det mycket finare :)

Kolla du med så ska du se att du kan få till det .. jag hatar att göra sånt eftersom det alltid är så krångligt men det var så enkelt nu så :)


Tack för kommentaren och kämpa på du med!
kram

Anonym sa...

Jag har följt din blogg ett tag nu och det kommer vända för dig tids nog. Det verkade verkligen som du mådde bättre för ett litet tag sedan. Har jag rätt? Du kan nå dit igen, figtas som attans så klarar du det. Ge inte upp nu, du har kommit långt.

Kram!

Lina sa...

Anonym:

Ja jag mådde bättre ett tag även om jag inte mådde helt bra så var det mycket bättre men nu har det gått neråt igen. Jag vet att det kommer gå upp igen, men det är svårt att tänka så när man är mitt uppe i det jobbiga..