5 maj 2010

Jag vet precis hur jag vill att dagen ska se ut när jag dör. Det är en solig dag. Lagom varm. Tidig höst eller vår.
Jag har bilden i huvudet men kan inte riktigt förklara.

Ingen bra dag idag heller. Har gråtit för första gången på Finngösa.
Kp var underbar mot mig. Vi skulle egentligen åka till Alingsås och från början skulle hon inte med, men sen skulle hon följa med iallafall för min skull sa hon. Men sen innan vi skulle åka och jag bröt ihop så sa jag att jag inte ville följa med. Då stannade hon kvar med mig istället.
Vi satt ute och pratade en bra stund. Sen gick vi in.. Det var bara jag och hon och en personal till. Vi satt och diskuterade olika saker i metro som vi brukar göra på morgonen och sedan spelade vi lite spel.

Sen tandläkaren. Usch vad det inte är trevligt när dom pillar i munnen på mig. Men dom var helt underbart snälla där iaf.

Sen kom syster och hämtade mig. Vi åkte och hämtade Maja och sen hem till syster.. dricka kaffe och sen promenad.
Nu är jag hemma..

och nu då?

Inga kommentarer: