11 maj 2010

feber

Läkaren skrev ut ett stark penicillin istället för det vanliga som jag ska äta i en vecka. Sen ska jag på återbesök nästa tisdag. Mitt öra rinner fortfarande som fan. Går med bomull i örat. Snyggt.
Dom ringde från Öpv och sa att jag inte kunde komma för det hade kommit något akut, men fick tid nästa tisdag och då är mamma ledig så hon kan följa med.

Mina linser är slut måste beställa nya, så nu går jag runt med brillor hemma.

Igår var det vårruset, jag var inte med. Läkaren har sagt att jag inte får träna. Jag hade ju kunnat gå men blir ju anfådd bara jag går tre meter.

Jag är stolt över systrarna , mamma och Simone som alla sprang och fick jätte bra tider!
Jag satt på en filt och frös ihjäl med Bror nr 1 med son.

Idag är jag hemma med feber. Försöker fixa tvätten. Har ont i örat och hör väldans dåligt.
Jag ska orka mig in i en dusch, platta håret , fixa naglarna , diska, dammsuga och damma med.
Suck. Städerska tack.

Mitt psykiska mående? Dåligt. Speciellt när jag inte kan träna. Jag äter väldigt dålig mat och tränar dessutom inte. Min kropp bara sväller och jag mår skit.

Well well dags att hämta tvätten.

1 kommentar:

Madde sa...

Krya på dig gumman! Öroninflammation gör så jävla ont. Se till nu att äta och sova ordentligt så du blir frisk! Vårruset kan du springa någon annan gång! Kram