9 maj 2010

Blir vårdcentralen imorn istället. Mamma följer med..
Ska be dom ta lite prover efter som någon inte står rätt till.
Mamma följer med till psykologen med. Nu jävlar ska det hända grejer.

Mitt psykiska mående just nu är ganska likgiltigt.
Mitt fysiska mående är, trötthet ont i örat, hosta osv.

Har legat i soffan hos mamma hela dagen typ.
Syster nr 1 har blivit sjuk med så hon låg med där och slöade.

Nu är jag hemma.

Igår monterade jag ihop två Billy bokhyllor ( dom låga )
Det blev bra, även om jag blev lite förbannad på den ena.
Har rensat "garderoben" eller den blivande garderoben.
Fick slängt en del, bort med tomma kartonger och en Ikea kasse med lite små skit som jag inte vill ha, som mamma hämtade idag.

Längtar till jag får mina skattepengar så jag kan göra iordning mer..

Inga kommentarer: