21 apr. 2010

Syster ringde och hade lite kris med Maja, hon var sjuk så jag passade henne idag.
Hon kom hit och var jätte glad att få vara hos mig istället för på dagis ^^
Först fick hon pannkakor till frukost och sen gick vi till affären och pantade flaskor och köpte maja godis för de pengarna.
Sen banken och förde över mina sparpengar till min konto.
Sen gick vi till Trimumpf och käka glass, sen hem och kittlas och hoppa i sängen.

Kl 3 var jag hos läkaren. Han trodde att min håll känsla berodde på att jag har en magmuskel som har växt och blivit stor (?) och eventuellt sträckt, så jag ska inte göra magövingar på två veckor och har det inte gått över då så ska jag komma tillbaka så han får känna igen och eventuellt en remiss till Östra.
Handleden kan jag inte göra så mycket åt. Han sa att senorna fortfarande är känsliga efter operationen och att jag inte skulle belasta den för mycket.

Bror kom efter jobbet och vi åkte och köpte platt tv! WOHOW! Köpte även en "arm" så man kan vinkla den, så nu kan jag se på tv både i soffan och i sängen, och slipper ha en tv på golvet :P

Var även på Ikea en sväng, köpte en ny gardinstång för min var för lång, matlådor och en ny sänglampa.
Skulle köpa en vägg hylla med men det fanns naturligtvis inte i rätt längd. Skulle även köpa några lådor till gaderoben men då var dom slut. Men men får åka dit igen någon gång.

Ssk ringde idag med. Jag berättade att hela helgen och dagarna efter det har varit ett helvete och att jag skurit mig osv.
Sa även att jag fått en tid på Öpv här med. På fredag.
Jag vill inte... eller jo.. men orkar inte detta med nya människor som inte känner mig eller vet hur jag funkar..

Inga kommentarer: