3 apr. 2010

Nu har jag flyttat färdigt! Har lite möbler att köpa men annars ser det bra ut, jätte mysigt med mina miljader ljusstakar och ljuslycktor.
Jag ska ta kort men vill få upp gardiner osv först.

Blev lite drickande igår med grannen. Ojojoj vad det märks att jag aldrig dricker nu för tiden.
Shottade, jag hatar shots men hade en oöppnad flaska turkisk pepper shot och den råkade ju vara god så jag tog sånt och öl. Men jisses. Jag drack inte alls mycket, och jag är bakis idag!

Jag blir ALDRIG bakis, jag har druckit väldigt mycket mer utan att bli bakis.
Aldrig mera shotts för min del.

Gick hem till syster vid tolv för bror med barn var där. Så jag har stannat här och legat ute på altanen och solat, det är jätte varmt!

Ska ha påskmat här hos mamma ikväll, bror med barn kommer och kanske någon mer som jag inte vet om.
Får se om jag sover hemma eller här.

Hade skit mycket ångest igår ett tag. Det gick över iofs men det är ju så svårt att tro att det ska göra det när man är mitt uppe i det.

På torsdag är det vägning för min del. Jag vet inte om det har hänt så mycket just på vikten ( nervös som fan) Har ju smyg vägt mig här hemma iof.

Men jag märker hur kroppen ändrar sig. Blir fastare och tar en annan form. Kläderna sitter bättre och lite muskler syns osv.

Well well. Nu blir det ut i solen igen!

Glad Påsk!

Inga kommentarer: