10 apr. 2010

Jahopp

Igår var jag på Finngösa , sen ringde syster nr 2 och ville till Allum så vi gick dit. Köpte ett par fake converse . Så är det när man är fattiglapp. Sen satt vi ute i solen på en parkbänk och drack en latte.
Sen kom syster nr 1 och hämtade oss för hon hade en liten grej till mig sa hon.
Det visade sig vara en enorm vit orkidé ! Hon vet att jag älskar dom. Var ett kort med där det stod : En liten blomma för att vi tycker du kämpar så bra Kram Jenny med familj . Så gulligt!
Älskade syster<3

Jag följde med henne hem, satt ute på altanen och solade kom lite folk b.la bror med barn. Vi grillade. Sen en lång promenad och sen hem . Fick världens ångest och hetsåt lite grann. Typiskt.
Somnade sent men har iaf sovit gott.

Vaknade av att syster ringde och sa att hon och barnen plus brorsson var här nere och handlade och hon ville ha kaffe innan dom gick hem igen. Så det vara bara att gå upp och sätta på kaffe.
Vi satt ute på gården här som tillhör huset. Kaffe till mig och en sån bra moster/faster som jag är så hade jag kakor och saft till barnen.
Det var skönt att sitta ute. Lite små kallt men det blir snart varmare.

Nu har jag diskat oså, sitter här nu.
Vid fyra ska vi springa härlanda. Får se hur det går. Det är 2,5 km tror jag.

Well well, vad ska man hitta på nu? Ringa syster nr 2 och se om hon är hemma kanske? Gå över till henne och dricka lite mer kaffe kanske?

Inga kommentarer: