8 apr. 2010

Igår fick jag mitt internet! Wohow! och idag har jag även fixat så jag kan se på tv. Man måste nämligen ha någon jävla box grej.
Fixat duschstång med :)

Fick min första deklaration igår med. jag ska få tillbaka 5300! WOHOW

Kathleen kom igår :D var jätte roligt och mysigt. Hon åkte precis. <3

Idag var det vagansa möte som alla torsdagar fast denna gången var det dags för vägning.
Jag hade gått ner 2 kilo fett! alltså två fett procent mindre :D INte långt kvar till mitt mål. Som sagt är fortfarande i normalzonen men vill ner mer.
Hade även gått ner nästan två kilo.

Mötet drog ut på tiden så blev bara en halv timme löpband. Klarade 5 km på 36,5 min! jag har som mål att klara på 30 min så jag blev lite sur men va fan. Jag börjar alltid med att gå snabbt i 5 min så jag joggade i 31,5 min . segt

well well.

duschat, ätit och följt K till bussen. Måste platta håret.

Inga kommentarer: