17 apr. 2010

Har inte skrivit något vettigt på några dagar och tänker inte göra nu heller.
Torsdagen var en väldigt dålig dag. Jag isolerade mig hemma efter Finngösa och svarade inte i telefon osv.
Igår var jag på Finngösa kom hem och kände mig osocial, men pallrade mig trots allt hem till syster nr 1 där det var grillning med bror och mamma osv.
När jag kom hem på kvällen dök humöret ner igen och en liten olycka skedde. Men inget som inte doktor Lina kunde hantera själv.

Idag vaknade jag sent ( blev lite mycket vin igår )
Förflyttade mig från sängen till soffan vid tolv. Sen gick jag och syster nr 2 till affären och köpte godis. Förflyttade oss till hennes soffa och resten av dagen blev film, godis och pizza.
Nu är jag hemma och tänker på hur mycket jag måste träna nästa vecka för att bli av med detta mölandet som varit idag.

Mitt humör svänger rejält och tankarna blir allt mer allvarliga.
Borde nog ringa ssk och Kp på Måndag. Men vad ska dom göra?

Inga kommentarer: