18 apr. 2010

Blir ingen Bodypump för min del idag. Har ont i handleden och även där min lilla olycka skedde. Suck på mig själv.
Jag ska ringa vårdcentralen imorn om handleden och även om mitt "håll" eller vad det nu är jag får när jag springer eller går fort .

Jag brukar inte söka mig till vårdcentralen för sådana här saker eller överhuvudtaget faktiskt för de mesta går över och är inget allvarligt.
Men med tanke på att jag har senskador så kanske det kan vara nått med dom som inte står rätt till, och de andra hindrar mig i träningen och det är inte helt okej så nu ska jag ringa. Tänkte ringa förra veckan men jag tänkte att det går över.

Syster och jag har pratat om handledsskydd som jag hade innan, kanske är det ett sånt jag behöver? Well well återstår att se.

1 kommentar:

Anonym sa...

inte funderat på att sluta röka??