25 mars 2010

Så mycket tankar och så lite ord.

Ssk har ringt hela dagen men jag har inte kunnat svara. Hur svårt kan det vara ?
Väldigt svårt tydligen. Men jag får ringa imorn. Hon vet ju hur jag är.

Tog mina sista penicillin idag. Äntligen, dom är verkligen stora och smakar skit.
Träningen går bra, maten går mindre bra. Men det vänder väl hoppas jag.

Söndag: 60 min Bodypump
Måndag: Kombopass 45 min cyckel/ 30 min core
Tisdag: 75 min Box/kick, skit kul! Fast jag ramlade med huvudet rätt in i en betongväggs kant. Aj
Onsdag: 90 min Fys.

Idag vilodag. Fast har varit i stan med syster och systerdotter. Hittade absolut ingenting. Bara en massa fula kläder.

Har vilat en stund nu och kollat på Skönheten och Odjuret med syster och systerdotter.

Underbart väder har det varit idag iaf!

Yeah Yeah life goes on. Typ

Inga kommentarer: