11 mars 2010

Mötet med aktivitetshuset gick jätte bra igår. Gillade min blivande kp mycket. Bra första intryck iaf.
Problemet dom har där är att det är typ inga unga där, så dom tycker det är jätte bra att jag kommer så att det kanske vågar sig dit fler unga.

Jag ska dit på måndag igen och hon ska möta mig utanför och vara med mig hela tiden jag är där.

Pratade ut med ssk igår och sa precis hur läget är. Hon ska prata med läkaren om stesoliden.
Hon ska ringa idag.

Måendet går väldigt upp och ner och ganska mycket ner just nu.
Maten går bra.
Kroppen hatas lika mycket. Jag ska leva celibat och aldrig visa min kropp igen.

Bokat in nytt PT möte. Alltså personlig träning.

Blev ingen träning och ingen promenad igår. Inte heller några bra steg.
Var helt slut efter mötet. Tog lite stesolid och så innan.

Har världens värk i ena axeln. Mamma har masserat mig och hittade en punkt.
Jag har tagit mina tramadol, men försöker att bara ta två idag tänkte jag men ja vettefan om det går för värken.

Typiskt. Det va endå ett tag sedan värken var såhär stark.

Ssk ville att jag skulle prata med syster och förklara läget och att hon skulle informera resten av familjen så jag slipper göra det. men det känns skit dumt.

Får se hur det blir med det.

Well well. Bara mjukiskläder idag och gos ner sig i soffan med film?

Ssk ringde nu och sa att det fanns stesolid att hämta ut idag. TACK!
Hon frågade hur läget var och jag svarade PRECIS som det var! Att jag mår sådär, inga direkta själmordtankar eller självskadetankar utan mer hängig och deppig och vill bara kolla film hela dagen. Hon tyckte jag skulle göra det.
Hon påminde mig också att prata med syster.

Men man kanske skulle ta sig en promenad bort till apoteket?
Mysbyxor skön tröja och skön musik i lurarna?

Ah så får det nog bli.

Bye

Inga kommentarer: