14 feb. 2010

Tankar och känslor. Hur får man ut något vettigt ur det? Hur och var stoppar man innan tankarna går över styr och känslorna tar över?

Jag hoppas på att få svar i veckan från mottagningen i Hisingen om dom vill ta emot mig eller inte.
Det är fruktansvärt segt att bara gå hemma, även om jag passar systerdotter ofta oså. Behöver någon annan sysselsättning .
Fast samtidigt är det ju det nervösa.

Jag har pratat mycket med D om det här och även tankar jag inte vill skriva om här. Hon förstår precis. Ingen annan förstår som hon. Jag är väldigt glad att jag har henne<3

Sitter nu och kollar på någon knas film på 5:an.
Har tagit Stesolid och väntar på att den ska verka så jag kan få ro och gå och sova.

Får fundera på vad jag ska hitta på imorn med. En morgon promenad kanske?

Inga kommentarer: