1 feb. 2010

Ja vad ska man säga?

Jag skriver inte alls mycket längre och skriver sällan om maten osv..
Varför? Delvis för att jag inte längre orkar, för att jag inte har några ord..

Livet går väldigt upp och ner just nu.. Förra veckan var ganska bra faktiskt. Passade Maja hela veckan och hon får mig verkligen på bra humör den lilla skitungen.

I lördags var jag på tjejkväll det var också riktigt skoj.

SysterYster har fått lägenhet ca 150 meter bort från min blivande lägenhet.

Har ju officiellt flyttat från VBG nu, och bor tillfälligt hos mamma medans de renoverar klart min lägenhet.

Borde ringa kp på dsv någondag, men vet inte vad jag ska säga riktigt..

De destruktiva tankarna är på mig hela tiden, men något får mig att stå emot.. Jag vill inte att Maja och Amanda ska se något allvarligt hända.. kanske är de det..

Nä nu ska jag nog gå och röka lite och ta en Stesolid. Det kan behövas..

Inga kommentarer: