11 jan. 2010

Kanon dag igår med pulkaåkning , stjärtlapp, tefat och snowracer. Jag och Jenny knödde ihop oss på ett tefat och åkte över ett gupp. Det gjorde ont i rumpan. Sen snowracer med Simone och med Maja.

Trots att jag var helt slut och gick och lade mih tidigt ville inte min hjärna kopppla av. Jag skrev ner en massa i mitt block för att försöka få ur mig lite tankar så jag kunde somna med det hjälpte inte. Ville ringa mobila men det vågade jag inte. Dumma rädslor som förstör.

Har badat med Maja nu, dagis är stängt idag så får passa henne.
Förut sa hon:

- Hörrö, jag älskar dig!

vilken gos unge hon är.

Varma tankar till Amanda som är i fjällen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

träffas aldrig du o kathleen längre?

Lina sa...

Jo fast ganska sällan tyvärr.
Jag är ju hos min mamma hela tiden förutom någon gång i veckan eller varannan vecka när jag ska hämta medicin osv.

Det är lite tråkigt men..