5 dec. 2009

Jag orkar inte, det gör för ont! fattar ni inte det!

4 kommentarer:

Johanna H sa...

Det kan kännas som att allt är över som att man inte orkar en enda sekund till. Men någonstans i dej finns mer kraft, jag lovar att det gör det, om du väljer att leta efter den. Jag säger inte att det är lätt eller att det är något som man bara gör på någon sekund, men det finns där inom dej! Kämpa och ta vara på det du har runt dej, be om hjälp, använd dej av kärlek från din familj. Du kan! <3<3<3

Anonym sa...

Jo... Jag tror det.
Hoppas det känns bättre snart!
Kram

Lina sa...

Tack för alla fina kommentarer, de värmer!
Kram

diana sa...

kämpa på lina, även om allt känns hopplöst och meningslöst så finns det en mening med allt, tror jag iaf. Jag älskar dig jättemycket lina,jag vill att ska veta att du är en av de starkaste personer jag känner. Du klarar detta min höna! Rid igenom stormen <3