22 aug. 2009

Promenad med syster

Puh.
Gått lång promenad med syster. Även sprungit lite. Jag kan fan inte springa, känns skit obekvämt och töntigt. Allt dallrar dessutom.

Ja, jag ser inte fram emot vågens siffror när jag kommer hem. Jag har vägt mig på mammas våg men jag litar inte på den med tanke på att när Simone vägde sig häromdagen vägde hon 142,8 kilo enligt den :P Men Maja brukar hoppa på den så det är därför.

Men denna promenaden gjorde kanske lite nytta efter mammas OTROLIGT nyttiga frukost. NOT.

Ska nog passa Maja idag. Jag hoppas hon är på bättre humör när hon vaknar efter middagsluren. Hon var på fruktansvärt humör innan.

Hem imorgon med. Då ska jag kolla på mina foton jag har framkallat som kommit, Kathleen har kollat min post medans jag är borta. TACK!

Jag måste hitta en jacka med. Mormor ska betala den. Hon är snäll hon.
Jag behöver verkligen en jacka, just nu använder jag en svart knäpptröja som jacka.

Jaja.. Nu ska jag duscha..

1 kommentar:

Unknown sa...

Du är fin som du är lilla du. <3. köp samma jacka som mig så blir vi tvillingar igen, love <3