17 aug. 2009

Jag har ringt dsv nu och Tiina min kontaktperson följer med mig iaf till Registreringen. Det känns både bra och inte bra.
Jag borde ju klara det själv, men ibland får man ta till hjälp. Det är ju bättre att jag tar hjälp än att jag får tillbaka mina gamla mentala blockeringar och inte klarar av att gå dit.

Jag ringde vårdcentralen med eftersom jag tog prover i Fredags, Leverprov och blodstatus. Så jag skulle ringa idag och kolla hur de såg ut. Dom skulle ringa upp fem i tio.

Kl tio är det fotografering. Usch.
Känner mig fulare än fulast och det känns som om jag kommer vara fetast på stället.
Jag MÅSTE göra något åt denna groteska vikt snart.

2 el 3 sep öppnar vattenpalatset igen och då ska jag köpa sim-kort så jag kan gå och simma. Jag hatar badhus och hatar att visa mig men av tidigare erfarenhet vet jag att man får ha på sig shorts och linne där så jag får simma i det och duscha när jag kommer hem för det gör jag verkligen inte där!
Eller inte naken iaf.

Inga kommentarer: