19 aug. 2009

Jag är hemma hos mamma i Sävedalen. Jag åkte hit igår eftermiddag. Ringde dagsjukvården och frågade om jag kunde få hämta medicinerna igår istället för på Torsdag, det kunde jag. Ninni tyckte jag var klok som åkte hit osv.

Jag har fortfarande inte fått in Lamotriginet i Apodosen, läkare alltså.
De kanske kommer in på Måndag men har det inte det får jag prata med Tiina och fråga vad osm står på. Fast på Måndag är ssk Agneta tillbaka tror jag.

Jag sitter bara här och glor just nu. Ida sitter i rummet bredvid och pluggar.
Jag kanske borde klä på mig och kanske gå ut en sväng, men det där med att komma ut är ju lättare sagt än gjort .

Jag har fått medicin till Söndag så jag kan stanna hela veckan, men jag vet inte hur länge jag stannar. Jag tar en dag i taget.

Inga kommentarer: