13 aug. 2009

Gud vad jag bloggar nu för tiden. not.

Jag har iaf fikat med Vanessa<3
Varit super grinig pga Pms. Vilket jag iofs fortfarande har.

Slutat räkna kalorier. Eller försöker iaf. Tänkte på kalorier och mat HELA tiden.
Men jag tycker iaf att jag är duktig som försöker. Kanske ska kontakta Korallen men jag vet inte.. känns dumt eftersom jag är tjock.

Jag behöver verkligen hjälp med maten . och jag har bett om det, men jag ska säga till igen.
Jag vill fortfarande gå ner i vikt. Men jag kompromissar med mig själv. Jag behöver dessutom få i mig alla näringsämnen och äta normalt om jag ska klara skolan.

Och jag måste jobba upp mitt självförtroende för det är i botten.
Och jag är trött på att det hela tiden ska ställa till med saker för mig eller hindra mig från att göra de mest normala saker.

Kändes som vi hittade tillbaka till varandra idag eller hur?
Jag älskar dig gumman och jag TROR PÅ DIG!<3

1 kommentar:

Unknown sa...

Ah det kände jag mig. Flummarna är i gång igen kändes det som. ÄLskar dej <3 puss