20 juli 2009

Måndag

Jag har varit på dagsjukvården en stund.
R gjorde mig väldigt ledsen av hans prat om hur jag gör med maten. Jag hade också mätt upp en dl mjölk så jag skulle veta hur mycket kalorier jag fick i mig. Då jag hade ungefär en halv dl kvar så tog han den och drack upp det.
Jag blev ledsen och besviken på honom. Jag gick ut för jag kände att gråten skulle komma. Jag satte mig ute och rökte och grät. Kathleen kom ut och pratade med mig så gick vi in igen.

Jag pratade lite med Johanna med det kändes bra.

Sedan åkte jag och Kathleen till Maxi och handlade lite. Jag hade slut på grönsaker och qourn så nu har jag handlat det.
Sedan gick jag till Hemköp och köpte mer spenat.

Nu sitter jag bara här..

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja det var fanimig taskigt av han att göra så. Han vet inte ett skit om ätstörningar, så han ska bara hålla truten hädanefter och det ska jag säga till honom om han börjar prata om det. Det rör inte han vad du har för problem, älskar dig. Kram

Anonym sa...

Nääää..tog han din mjölk...men hallå skojar du....inget att gråta för va.