24 juli 2009

Fredag

Försov mig idag. Jag vaknade 20 över 8 då Kathleen ringde mig. Jag drömde väldigt mycket så jag gissar att det var därför. Jag måste ha stängt av alarmet i sömnen.

Jag har varit på Dagsjukvården en stund.
Jag bad Ninni att skriva uppdrag till Mobila så att dom ringer mig över helgen då jag kände stark ångest igår och jag vill verkligen inte skära mig och det är svårt att stå emot impulserna och det hjälper inte att människor i min omgivning skär sig. Men jag ska göra allt för att klara detta.

Jag vet inte riktigt om jag åker ner till Partille i helgen jag får se.



Over and Out

1 kommentar:

Noir sa...

Förstår vad du menar angående människor i ens omgivning. Jag blir triggad av folk på min "dagsjukvård", eller vad man ska kalla det, som man vet skär sig/man ser har bandage/osv. Men jag har gett mig fan på att jag inte ska skära mig, och det ska jag klara. Jag tror och hoppas att du också kommer klara det! Det är strongt av dig! :)