23 juni 2009

Tisdag

Varit på dagsjukvården där jag och Kathleen bakade kladdkakemuffins till utflykten på Torsdag. Blev otroligt sugen på att äta en men NEJ NEJ NEJ sa Linas feta kropp inget sånt.

Sedan gick jag hem en sväng, kände mig nere och obekväm i mig själv. Jag kollade lite på film.
Efter ett tag kändes det lite bättre och jag och Kathleen gick till Kvantum och sen hem till henne och solade lite på hennes balkong, jag hoppas jag har fått lite färg.

Nu sitter jag här och knaprar på is . Drack vatten med is i och upptänckte att det är ju väldans gott att tugga på is ^^ och INGA kalorier ! Wohow!

Gick åt helvete med maten igår.. Jag spydde lite men inte tillräckligt sedan åt jag lite till. Jag mådde fruktansvärt dåligt både innan och efteråt. Jag grät, sedan frågade Kathleen om jag ville kolla på film och sova hos henne<3 style="font-weight: bold; color: rgb(204, 0, 0);">Tack gumman jag ÄLSKAR DIG!<3

Maten har gått sådär hittils.
Konstig tanke kanske men ofta önskar jag att jag var uppvuxen i en familj som svälter sina barn . Då hade jag iaf varit smal. Jag vill göra en magsäcksoperation.

Inga kommentarer: