21 juni 2009

Söndag

puuh jag är mätt. Jag har ätit kokta grönsaker med en keso blandning med kalkon, gurka , champinjoner och citronpeppar.

Jag har varit på överby med Malin och Kathleen. Jag köpte en torkställning, två palmoliv duschkräm och mat på maxi. Jag köpte qourn bullar och qourn burgare får se om dom är goda. Sedan köpte jag grönsaker, mini keso, mini yoggi, champinjoner och kalkon tunna skivor.

Innan Malin kom så kom Kathleen hit och drack kaffe. Vi gick in till stan för hon behövde ta ut pengar och vad händer då? En fågel sket på henne! MAHAHA jag skrattade så jag nästan dog.

Jag har tvättat med, tvättmedlet är slut nu så jag måste köpa nytt men jag kunde inte bestämma mig vilket jag skulle köpa så jag köper det en annan dag. Hur svårt kan det vara att köpa tvätt medel egentligen?? Beslutsångest.

Mår väl lite bättre idag.
Jag ska gå promenad senare , jag hatar att vara fet.

Inga kommentarer: