8 juni 2009

Fucking jävla måndag

GAAH jag blir galen på dessa nätter!
Först hade jag svårt att somna, sen vaknar jag kl 4 och är kallsvettig. Jag byter kläder och försöker somna om, men nej då måste jag naturligtvis gå på toa. Sen var det kört. Jag låg i sängen och försökte somna om, men sen fick jag gå upp och röka. Låg i sängen en stund till men ICKE! Lina fick inte sova.
Och nu kan jag inte ens skylla på måsar! Fan vad sur jag blir.

Min morgon vikt är 62, 3 jävla skit!

Låt oss säga att mina dag inte började på det bästa sättet. Sen ska jag ha mens snart med så PMS besvären har börjat komma. Suck vad trött jag blir på allt.

Jag slutade med Cymbaltan i Fredags med då jag läste att man kan få hets av det så jag kan ju hoppas att det är den som har gjort att jag överäter hela tiden.

JAG MÅSTE NER I VIKT NU!!! NU! NU! NU! NU!
fan jag vill bli smal..

1 kommentar:

Unknown sa...

Du kommer klara det, man får perioder ju av överätning, sen går det bra en period, ah du vet hur det. Kämpa min gullunge <3 puss