14 juni 2009

Du och jag

Det räcker med att säga:
Du & Jag<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan ju ta och hålla käften jävla psykfall inte fan konstigt du har den stämpeln på dig.Det jag skrev till din vän är sanning tål ni inte sanningen så gå någon annanstans!!
Jag kommentera där läs IGEN vad jag menar..OCH DU LINA..du ska inte köra med vad ni har för fucking journal jag har tusen värre saker att kasta rakt upp i eran ansikte men det gör jag inte varken för er eller någon annan jag väljer mitt liv och det är dags för er att välja..
Jag ser ju att ni inte är handikappade direkt...ALLT GÅR BARA MAN VILL...............................
JAG HAR SUTTIT DÄR NI HAR SUTTIT OCH BEKLAGAT MIG MEN SLÖSAT BORT ÅR..PSYK KAN INTE GÖRA NÅGOT BARA NI SJÄLVAAA MEN NEJ TYCK SYND OM ER...
FORTSÄTT SÅ BARA SLÖSA BORT ERAT LIV..
NI ÄR SÅ SJUKA ATT NI SKAPAR SJUKDOM än att rädda er själva..

b sa...

haha du anonyma, du har faan damp ^^
hahaha va jag skrattar åt dej! ^^

Unknown sa...

Anonym... så bra att du orkat ta dig så JÄVLA LÅNGT, så jävla bra för dig, blir glad för din skull... jag vet mycket väl att det mesta hänger på en själv att må bättre, men det är lättare sagt än gjort...

Lina jag ÄLSKAR dig <3<3<3<3

Anonym sa...

Din mamma är hora""
Inte till dig linda,till den som kommenterade förut skrev damp""
Horunge.häng dig