18 juni 2009

Dagen

Idag har jag varit på dagsjukvården en stund och pratat och druckit kaffe, sen gick jag och Kathleen och lämnade svar till Komvux att vi vill börja Engelska kursen vi kom in på. Sen vidare till Kvatum där det inhandlades lite mat. Jag höll på att bli TOKIG på allt folk.

Vidare hem och äta, sen systemet där jag inhandlade en flaska SUPER gott jordgubbsvin och Kathleen köpte cider. En sväng till Ck:s och Hemköp men jag köpte ingenting.

Efter det har jag diskat, plockat undan, dammat och dammsugit.

Nu ska kanske jag och Kathleen hitta på något men vet inte vad. Senare ska jag duscha och fixa håret.
Jupp

Imorn blir det midsommar frirande hemma hos Rickard.

Maten har hittils gått bra och jag har tagit två Alli.
Tog laxer igår och det verkade imorse.

Jag är super trött, tog lååång tid innan jag somnade igår och har vaknat en miljad gånger..
Hoppas det blir bättre sömn idag.

Inga kommentarer: