14 maj 2009

mitt i natten




Klockan är snart halv fyra på morgonen. Jag kan inte sova. Jag är jätte pigg. Jag tog tramadol för mensvärken ganska sent idag så det är väl därför.
Jaja!

Varit på dagsjukvården där vi bakade kladdkaka och jag ÅT! Dumma mej.
Resten av dagen har gått åt helvete med för den delen.
Sen handlade jag lite mat på Kvatum, sallad, tomat, chrisp and light och vatten melon!
Imorn ska jag köpa svinto och sköljmedel.

Kathleen var här en stund med :) Vi hade skoj tycker jag :) Haha hon cyklade hit så jag åkte med en bit på pakethållaren för vi skulle mötas utanför kiosken. Det var lite skoj och ganska obekvämt.

Gick den lååånga promenaden idag iaf. Lite bra är det iaf. En och en halv timme tog det.

Sen kom Martin en sväng . Sen när jag uppäckte att jag inte kommer kunna sova så kom Emma hit :D
Vi satt och pratade , fast det var nog mest jag som babblade hehe.

Jaja nu sitter jag här sömnlös. Hoppas jag är pigg nog i morgon att ha gympa!.
YAAY Gympa imorn! Badmington! WOOHOW!
Jag ska ha med mina gympa kläder med. Hääär ska springas!

Jaja..
Jag älskar dig Kathleen min sköna höna!

Inga kommentarer: