20 maj 2009

dagen

Nu kom jag just hem från Kathleen. Vi kollade på en film. Den var inte så värst bra.

Annars har jag varit på dagsjukvården, lekt med en rullator. Jag har varit på Willys där handlade jag ett lock powerking light , pastasås, mini keso och Chrisp N´light. Senare köpte jag mer spenat med.

Jag har packat lite här hemma med. Flytt om typ två veckor..

Hämtat ut mer Tramadol med.. Jupp
Nu kom jag just hem från Kathleen. Vi kollade på en film. Den var inte så värst bra.

Annars har jag varit på dagsjukvården, lekt med en rullator. Jag har varit på Willys där handlade jag ett lock powerking light , pastasås, mini keso och Chrisp N´light. Senare köpte jag mer spenat med.

Jag har packat lite här hemma med. Flytt om typ två veckor..

Hämtat ut mer Tramadol med.. Jupp
































Inga kommentarer: