16 apr. 2009

Torsdag

Bara mat i huvudet! MAT MAT MAT! Allt kretsar kring kalorierna. Tänker bara på kalorier och mat och den halv minuten jag inte gör det tänker jag på restan av helvetet.
Jag ORKAR INTE!

Just nu tar jag en dag i taget. Lika jävla trött och eländig varje dag. Visst det kommer bra stunder. Jag gör roliga saker och jag skrattar, men inne i huvudet är det egentligen bara mat.

Jag vet inte vad som håller mig borta från rakbladen och från döden. Jag vet faktikst inte, för sanningen är den att suget efter det är väldigt stort.

Det känns som jag aldrig kommer att komma ur mitt dåliga mående utan bara dras ännu längre ner och tillslut hamna på psyk och vara instängd resten av mitt liv. " Det kommer bli bra " säger dom. Men när? Jag är 20 snart och allt är fortfarande lika jävligt om inte värre!

Allt är galet jobbigt nu men jag orkar inte ens säga till. Jag tänker hela tiden att jag ska prata med min kontaktperson på dagsjukvården men jag gör det inte.
Jag skrattar och ler och visar mitt mående ibland. Men INGEN vet hur jag egentligen mår och vad jag EGENTLIGEN tänker.

Inga kommentarer: