8 apr. 2009

Onsdag

Jag är hos Kathleen, min dator är fortfarande paj, eller ah laddaren.

ÄNTLIGEN under 60 igen! 59,2 kilo idag! Nu ska det baara fortstätta neråt! Nu har jag fått min motivation tillbaka :)

Jag tog ur stygnen i armvecken igår för dom var så jävla mycket i vägen!

Idag kommer Helena till mig wiie:) Det ska bli kul att träffa henne igen.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Mitt mående och humör går upp och ner.

Mitt HB var ju då på 88 i Måndags, tog nya prover igår men jag har inte fått svar på dom.
Men det har nog gått upp igen tror jag.

Jag ska tvätta hos Kathleen med, jag hade tvätttid kl 7 idag på morgonen men Kathleen ville att jag skulle sova över och det ville jag med så hon fixade tvätttid hos henne istället .

Jag sitter och dricker kaffe och röker. GÖTTANS.

Efedrinet fungerar bra.

Jag vet förövrigt att heela min familj läser min blogg, och det får jag ju acceptera då jag har den ute för allmänheten.
Men tänk också på att jag är myndig och fyller snart 20 så det är MITT liv. Ni kan komma med åsikter men det är jag som väljer vad jag gör.

Men jag vill också säga att jag älskar heela min familj och de ingifta i familjen, ni är min familj med. Ni betyder allt för mig även om jag kanske inte visar det.
Jag älskar mina föräldrar och jag älskar mina syskon och syskon barn och deras sambos.
Jag är tacksam för allt ni gör för mig!

Jag älskar Kathleen som alltid ställer upp för mig och som lärt mig så mycket och visat mig så mycket i livet som jag varit rädd för.
You and I for the rest of our lives!

3 kommentarer:

Simone sa...

älskar dig!

Simone sa...

Du vet om att alla dina inlägg börjar med "nu sitter jag hos Kathleen"...

Unknown sa...

älskar dig vääääldigt mycket bästaste vännen <3<3<3 kärleeek i massor <3<3<3