29 apr. 2009

Lalala

Hemma igen. Var på dagsjukvården idag , pratade lite med kp men orkade inte prata så mycket.
Sen åkte jag och Kathleen och en personal till blomsterhallen och köpte en blomma som dom ska ge till det nya aktivitetshuset.

Drog senare till hemköp och köpte lite rostbiff MUMS och Champinjoner! Jag ÄLSKAR färska champinjoner. De var billiga så jag köpte en hel påse för 6 kr :) Köpte även lätt vanilj glass och light färskost.

Nu har jag ätit Soppa- 105 kcal och ett knäckebröd med mini keso och rostbiff. Jag är uppe i 265 kcal.

Jupp, nu kollar jag på tv och ska vila lite jag är SUPER trött. Kunde inte somna igår så gick upp och tog två Stesolid och kollade på tv en stund, sen vaknade jag två ggr och var tvungen att gå på dass GRR

1 kommentar:

Magersucht sa...

Jag gillar ocksa champisar! Och kantareller. Eftersom färska oftast är dyra brukar jag köpe de pa burk. Kan man göra en massa utav.