1 apr. 2009

1 April

Nu sitter jag hos Kathleen igen. Jag kommer ju inte att ha dator på ett tag om inte någon känner för att köpa en ny laddare till mej!

Igår sov jag på dagen, var skit trött.
Idag ska jag ha förbesiktning. NERVÖS! Jag har vart på dagsjukvården, och nu ätit frukost.

Vikten börjar röra sig neråt igen.

Mamma vet att jag har Efedrin, hon är väl inte så glad över det men jag varken kan eller vill ljuga.
Så kan det vara . Hon var här och hämtade sin cykel igår.

Nu vet jag fan inte vad jag ska skriva, jag hade ju en massa tankar i hjärnan som jag ville skriva ner men nu blev det tomt. Aja så kan det vara.

Bye!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Jag har köpt nya laddare på Tradera hur billigt som helst. En annars sur xtra kostnad. Men kolla där.

Anonym sa...

Hur får man tag i efedrin?