24 mars 2009

Tisdag

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har börjat med cymbalta idag iaf. Jag hoppas dom hjälper.

Ringde vårdcentralen igår eftersom mina tramadol var slut. Hon sa att hon skulle be en läkare skriva ut ett 20 pack till och att jag skulle ringa tillbaka när jag pratat med sjukgymnasten. Men när jag gick till apoteket idag och skulle hämta så var det ett HUNDRA pack!?

Aja , dom vill väl inte höra mitt tjat haha.

Var på studiebesök på det nya ativietetshuset som ska öppna. Det verkar bra där.

Igår när jag var hos min sköterska och skulle hämta medicin så kollade hon på mitt munsår och utbrister:

- Vilket munsår! Eller är det Herpes?
Nej säger jag det är vanligt munsår, herpes hoppas jag verkligen inte det är hehe

Då säger hon : Nej du vet väl inte var du har varit!

TACK DÅ! Nu vet jag vad hon anser om mig.
Jag är ingen jävla slampa.

Har köpt munsårs plåster så det ska läka snabbare iaf.

Idag är det andra avenyn YAY!

3 kommentarer:

Demonic sa...

2/3 av befolkningen har herpes. Så du har antagligen herpes och jag likaså

Anonym sa...

"Nej du vet väl inte var du har varit!"

Hahaha, vafan :P

Anonym sa...

Det vanligaste munsåret ÄR munherpes. Blåsor som kliar och svider. Det behöver inte va sexuell kontakt för att man ska få det, och man behöver inte ha könsherpes för det, själv har ja haft munherpes sen jag var typ 4 år.