29 mars 2009

Söndag

Jag är hemma hos Kathleen. Maten har gått åt helvete sen jag åkte till mamma i torsdags. Jag har bara mej själv att skylla på. Jag vet inte varför jag inte bara kan MOTSÅ!
Men jag ska fortsätta kämpa tills jag når mitt mål! Det får gå åt helvete hur många gånger som helst men varje dag är en ny dag!

Pratade med mobila igår. Dom är ju verkligen till stor hjälp NOT!

Idag är jag sjuk. Jag har vaknat hela natten av att jag vart täppt i näsan. Jag har feber och är snuvig. Det kliar i halsen och jag har hosta. Det värker även i hela över kroppen som om jag blivit riktigt nerslagen. Men det beror väl på allt hostande och nysande.

I morgon är det medicin hämtning och dagsjukvården. Jag ska även träffa min KP och vi ska åka till Överby så jag kan köpa mig en ny dammsugare.

Nu ska jag fortsätta kolla på Parlamentet med puckot!

Inga kommentarer: