2 mars 2009

Måndag

Helgen tillbringades dels med Kathleen och dels med familjen.
Mys<3

Vikten går tyvärr upp. Men nya tag idag, har gått dåligt med maten men har iaf gått en promenad på 90 min.

Idag när jag skulle hämta mediciner vägrade jag sätta mig ner, jag sa att jag ville ha mina mediciner bara.
Medicin kärrningen fråga hurCentrera det går med maten, bra svarade jag.
Sen frågade hon om jag var sur för att läkaren sagt att om hon eller dagsjukvården ser att jag går ner mycket i vikt och ser "sjuk" ut.. Typ har brister oså så sätter han LPT oavsett min vikt.


Då sa jag nej, han kan inte sätta LPT om jag inte är underviktig eller har dåliga prover så det SKITER JAG FULLSTÄNDIGT i sa jag. Då fråga hon om jag var sur idag. HAHA ne det var jag inte. Bara trött på henne.

Jag måste även tillägga att jag INTE är bortskämd bara för att jag inte trivs i min lägenhet.
Och Svampbob som kommenterar Kathleens blogg måste vara totallt hjärndöd eller ha en empatistörning för han fattar ingenting.

Jag har frostat av frysen. Japp. Nu ska jag väl röka..

1 kommentar:

Unknown sa...

Gullunge, älskar dig <3